Mistr z Karlových Varů padl na prvoligovém ledě

07.08.2009 13:29

 

Karlovarský Václav Pletka na tréninku

Karlovarský Václav Pletka je zraněný - ilustrační foto.
 

 

Mistr z Karlových Varů padl na prvoligovém ledě

Úřadující extraligový mistr z Karlových Varů se musel v hokejovém Tipsport Cupu sklonit před prvoligovým celkem Ústí nad Labem, na jehož ledě Západočeši prohráli 2:4. A to se určitě nečekalo.

7. 8. 2009 13:29 ÚSTÍ NAD LABEM

„Domácí si vyhrát zasloužili. Podali velmi dobrý výkon a dokázali využít každé chyby našeho mužstva. Hráče jsme na to upozorňovali, ale bohužel jsme nehráli tak, jak jsme si vytyčili. Nebyli jsme důrazní a kluci si asi mysleli, že to přijde samo. Bez nasazení, tlaku a kontaktního hokeje se dneska vyhrát nedá,“ uvažoval karlovarský trenér Josef Paleček.

Karlovarští získali ve dvou pohárových zápasech jen tři body. „Musíme se poučit z porážky v Ústí a zabrat v dalších dvou zápasech. Škoda jen, že nám na nějaký čas vypadl útočník Pletka, který je po operaci menisku. Zranil se v úterním zápase s Libercem. Počítali jsme s tím, že bude mít stabilní místo, ale jeho absence teď naruší přípravu. Uvidíme, jak se zranění bude hojit a kdy se znovu zapojí do tréninku,“ poznamenal kouč.

Haščák se chce prosadit

„I když jsme v Ústí vedli 2:1, bylo jen otázkou času, kdy domácí vyrovnají,“ pověděl nový muž v karlovarské obraně Ján Mucha, posila z Českých Budějovic. „Neuměli jsme se dostat do útočného pásma. Někdy se stane, že i mistr prohraje s celkem z nižší soutěže, což nás potkalo v Ústí. Tragédii z toho ale neděláme,“ nepropadl skepsi slovenský bek. Na jihu Čech působil sedm let. „Skončila mi smlouva a dohodl jsem se s Karlovými Vary. Jsem za to rád. Jsme tady čtyři noví obránci. Snad se rychle zapracujeme do herního systému. Do každého zápasu jdeme s cílem vyhrát a máme za cíl uspět v Tipsport Cupu,“ zdůraznil Mucha.

O místo v kádru Energie bojuje slovenský útočník Marek Haščák. „Není jednoduché se prosadit. Je tady hodně vynikajících hráčů. Ne nadarmo jsou Vary českými mistry. Přesto udělám všechno pro to, abych se uplatnil. Doufám, že mi to vyjde,“ zamyslel se forvard, který přišel z Dukly Trenčín.

„Oba kluby se nedají porovnávat. S Trenčínem jsme loni vypadli ve čtvrtfinále extraligy se Skalicou, neměli jsme dobrou sezónu. V Dukle mi skončila smlouva a přijal jsem nabídku Varů na zkoušku. Je to velká výzva. Moc se mi líbí nová karlovarská aréna. I když jsem se dostal do slovenské reprezentace, pořád se musím hodně učit,“ připomněl syn bývalého čs. reprezentanta Otto Haščáka.

Zpět
PRODEJ A VÝMĚNA AUTOGRAMŮ a ostatní